تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ Sunday, 28 June , 2026

تنها یک سوال پرسیدم و از کسی نام نبردم/ با یکی به میخ و یکی با نعل زدن کارها را پیش نمی رود

  • کد خبر : 275044
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
تنها یک سوال پرسیدم و از کسی نام نبردم/ با یکی به میخ و یکی با نعل زدن کارها را پیش نمی رود

امام جمعه میاندوآب گفت: از کسی نام نبردم و تنها سوال ما این است که آیا این مورد قانونی است یا نه؟

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در واکنش به اظهارات و پاسخ رئیس شورای شهر میاندوآب به سخنان وی در نماز جمعه، اظهار کرد: مراد بنده از دادن 33 میلیون تومان، پول نقد نبود بلکه 13-14 نفر در آنجا کار می کنند که حقوق آنها 33 میلیون تومان می شود.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه با یکی به میخ و یکی با نعل زدن کارها را پیش برد، افزود: بنده از کسی نام نبردم ولی به این 13-14 نفر که اشاره شد، حقوق آنها 33 میلیون تومان می شود.
وی افزود: تنها سوال ما این است که آیا این مورد قانونی است یا نه؟ و نمی گوییم که از امام جمعه بترسید یا نترسید.
حسن زاده با اشاره به اینکه مردم به شورای شهر پول می دهند تا برای شهر کار شود، تصریح کرد: اگر این موضوع قانونی است که مشکلی نیست و اگر قانونی نیست به مردم پاسخ دهید.
امام جمعه میاندوآب افزود: پول نقد نمی دهید ولی به افراد باید پول داد تا کار کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=275044

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.