تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق کالا در میاندوآب
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 320958
3
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: بازرسی‌های انجام‌گرفته از بازار در اردیبهشت‌ماه منجر به تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق کالا در این شهرستان شده است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اینکه نظارت بر بازار به‌صورت مستمر در طول سال ادامه دارد، اظهار کرد: طرح‌های نظارتی با حضور اکیپ‌هایی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار در طول سال اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر اینکه بازرسی‌های صنفی باقدرت و قاطعیت در این شهرستان ادامه دارد، افزود: در این زمینه اکیپ‌های نظارتی، ضمن نظارت بر بازار کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم به‌صورت روزانه؛ قیمت کالاها نیز بررسی و کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه امسال ۵۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در میاندوآب انجام‌گرفته است، گفت: طی بازرسی‌های انجام‌گرفته؛ موارد قاچاق کالا نیز شناسایی و در این زمینه ۱۰ پرونده قاچاق کالا برای متخلفان تشکیل‌یافته است.

بهروزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق تشکیل‌یافته ۳۵ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این پرونده‌های قاچاق شامل کالاهای مختلف از جمله لاستیک، سیگار، روغن‌موتور، برنج و حبوبات بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر اینکه با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای ثبات و آرامش کامل در بازار تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: بازرسی‌ها با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شود.

وی گفت: واحدهای متخلف نیز طبق قانون با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم هر گونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و غیره را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات صنفی همکاری کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.