تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری میاندوآب
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 321151
5
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ادامه دارد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در ادامه نهضت آسفالت‌ریزی در معابر شهری میاندوآب، خیابان ۱۶ متری کوی فجر نیز آسفالت‌ریزی شد.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ادامه دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها و معابر شهری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات و در واقع اصلی‌ترین خواسته مردم میاندوآب است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در اولویت مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار دارد؛ عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری در نقاط مختلف شهر است.

محمدزاده تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم نیز از مهرماه سال گذشته کار آسفالت‌ریزی در معابر را شروع کرده و سال گذشته تا جایی که شرایط آب‌وهوایی اجازه می‌داد در زمینه آسفالت‌ریزی معابر اقدامات لازم را انجام دادیم.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای امسال نیز باقدرت کار آسفالت‌ریزی معابر شهری را پیگیر بوده و ادامه داده‌ایم، اظهار کرد: تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان بوده و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده با اشاره به اینکه کار آسفالت‌ریزی بر اساس برنامه مدون به‌صورت مدون در دستور کار قرار دارد، افزود: از شهروندان نیز در خواست داریم در این زمینه صبور بوده و شورای شهر و شهرداری را در این راهی که شروع کرده‌اند؛ تنها نگذارند.

وی گفت: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم؛ شاهد میاندوآبی زیبا و با آسفالت مناسب و در شأن مردم این شهر باشیم.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.