تجهیز آتش‌نشانی میاندوآب به دستگاه اکسیژن‌ساز
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 320180
9
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به اینکه به همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، تجهیز آتش‌نشانی میاندوآب در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح خدمات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، تجهیز این سازمان به امکانات روز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب افزود: در این زمینه دستگاه اکسیژن‌ساز با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کار تجهیز و رفع نیازهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌مرور انجام می‌شود، گفت: خرید قایق و نوسازی قایق‌های فرسوده نیز در روزهای آینده انجام می‌شود تا در این زمینه نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

محمدزاده از نردبان آتش‌نشانی نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات و کمبودهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب نام برد و تصریح کرد: نردبان آتش‌نشانی از تجهیزات مهمی است که در ساختمان‌های با ارتفاع بالا و نجات افراد در جریان حادثه کاربرد دارد و از نیازمندی‌های مهم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به قیمت بالای نردبان آتش‌نشانی، از منابع مالی داخلی قادر به خرید آن نبوده و پیگیر تأمین این وسیله مهم از مراجع استانی و کشوری هستیم.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.