تجلیل از ۳۲۰۰ رزمنده و ایثارگر همزمان با هفته‌ دفاع مقدس در میاندوآب/ دفاع مقدس گنجینه ای عظیم و گرانبها است
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
شناسه : 302643
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: همزمان با هفته‌ دفاع مقدس،از سه هزار و ۲۰۰ رزمنده و ایثارگر در میاندوآب تجلیل می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس در میاندوآب با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای عظیم است، اظهار کرد: نتیجه دفاع مقدس این است که امروز هیچ معادله ای در دنیا بدون حضور جمهوری اسلامی ایران قابل حل نیست و از یمن تا فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و همه جا مملو از نام انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ما در جنگ تحمیلی، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را اثبات کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی گفت: دوران دفاع مقدس تجربه ارزشمندی بوده و فرمایشات و بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، چراغ راهنمای ما است.

فرج زاده با بیان اینکه امروز باید با تکیه بر توانمندی داخلی و بهره مندی از ظرفیت جوانان و عمل کردن به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به این مسیر ادامه دهیم و انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم، تصریح کرد: به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد و در این راه از استکبار جهانی ذره ای هراس نداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: آن چیزی که انقلاب را تهدید می کند،ارتجاع و بازگشت به عقب بوده و در واقع محافظه کاری و منفعت گرایی آفت و قتلگاه انقلاب است.

وی با بیان اینکه هرگونه شبهه و تردید در این مسیر ممنوع است ، گفت: نباید با شک و شبهه به پیش رفت بلکه باید با قدرت و استقامت به پیش رفته و راه سرداران شهید و شهیدان را ادامه دهیم.

فرج زاده با اشاره به اینکه امروز نیز در جنگ هستیم،تصریح کرد: ظاهراً جنگ تمام شده ولی در واقع همچنان در جنگ هستیم و باید در مقابله با جنگ نرم، فرهنگی، اقتصادی و جنگ معیشتی که دشمن علیه مردم به راه انداخته است ، آستین ها را بالا بزنیم و در صحنه باشیم چرا که مانند دوران دفاع مقدس نیاز به مجاهدت داریم.

وی تصریح کرد: امروز استراتژی دشمن عوض شده و دشمن به دنبال جمهوری اسلامی بدون محتوا و پوچ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: کسانی که رفتند و شهید شدند کار حسینی کردند و امروز ما رسالت زینبی داریم و باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

فرج زاده اظهار کرد: امروز رسالت ما جهاد روایت و تبیین است و نباید اجازه روایت ناصحیح را انقلاب بدهیم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه با پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: بعد از سال ها، مراسم رژه حماسی هفته دفاع مقدس در فضای باز و با حضور و مشارکت آحاد مردم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال بر اساس سهمیه ابلاغی سه هزار و ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان میاندوآب مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد:برگزاری یادواره های شهدا و غبارروبی مزار شهدا و… از جمله دیگر این برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.