برخی اعضای شورای شهر مانع از تصویب نامه های شهرداری می شوند
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
شناسه : 304826
4
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: برخی اعضای شورای شهر با شخص قدیمی مشکل دارند و جلوی تصویب مصوبات شهرداری را می گیرند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگاران در خانه مطبوعات میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه با برخی از اعضای شورای شهر هماهنگی نداریم، اظهار کرد: برخی اعضای شورای شهر با شخص قدیمی مشکل دارند و جلوی تصویب مصوبات شهرداری را می گیرند.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه تنها تا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در حیطه اختیارات شهردار است، افزود: تا زمانی که برخی موارد در شورا مصوب نشود شهرداری نمی تواند کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه در اعتراض به این رویه حتی یک بار نیز جلسه شورا را با نارضایتی ترک کردم، گفت: در مورد سایت پسماند حدود پنج مرتبه به تهران سفر کرده و با رایزنی موفق به دریافت مبلغی شدیم که در این رابطه با هزینه کرد بخشی از آن نامه ای را به شورای شهر ارسال کردیم ولی متاسفانه برخی اعضای شورا به آن را ندادند.

قدیمی با اشاره به اینکه این نامه به نفع شهرداری و مردم بود، تصریح کرد: خوشبختانه بعد از اطلاع یافتن مسئولان و مردم از این موضوع و با فشار آنها، شورای شهر چند روز بعد مجددا جلسه گذاشت و آن را تصویب کرد.

شهردار میاندوآب در ادامه با اشاره به تعطیلی چند روزه کار آسفالت یک خیابان بنا به دلایلی، اظهار کرد: باید این رفتارها را کنار گذاشت چرا که همین کارها سبب شده تا میاندوآب به این وضعیت دچار شود.

قدیمی با بیان اینکه علی رغم این وضعیت، توانستیم برخی از مناطق شهر را آسفالت کنیم، گفت: عدم وجود یکدلی سبب شده بود تا کارخانه آسفالت راه اندازی نشود ولی ما توانستیم در ابتدای کار با یکدلی این کارخانه را راه اندازی کنیم.

شهردار میاندوآب با اشاره به سوال اعضای شورای شهر از وی در مورد کارخانه آسفالت، تصریح کرد: این موضوع در سوالات اعضا بود که کارخانه آسفالت ضررده شده است، ولی من با سند می گویم که این کارخانه به سود شهرداری بوده و سبب کاهش هزینه ها شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی بی مهری ها اتفاق می افتد؛ اظهار کرد: مردم باید از شورای شهر و حتی از من شهردار مطالبه گر باشند که تا امروز چه کاری انجام داده اید؟

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.