اماکن تاریخی و گردشگری میاندوآب آماده بازدید مسافران نوروزی
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 306488
4
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب خبر داد: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب گفت: اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری میاندوآب در نقاط مختلف این شهرستان‌ آماده بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی است.
پ
پ

فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در میاندوآب، اظهار کرد: اماکن تاریخی میاندوآب مانند مسجد طاق و پل تاریخی تاتائو بر روی رودخانه سیمینه رود میاندوآب، پل کوسه لار، معماری صخره ای اسلام تپه و سایر آثار تاریخی در نقاط مختلف این شهرستان‌ آماده بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب افزود: در کنار آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری مانند سواحل رودخانه زرینه رود میاندوآب و سایر جاذبه ها آماده بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به برگزاری آئین سنتی جشن نوروزگاه در میاندوآب، گفت: این آئین به مناسبت فرارسیدن سال نو در پارک ساحلی آتا از ۶تا ۱۱ فروردین برگزار می شود.

علیزاده تصریح کرد: این آئین سنتی با هدف حفظ  و معرفی آداب و رسوم عید نوروز و فرهنگ بومی و محلی اجرا می شود و تلاش می کنیم تا این جشنواره فرهنگی و سنتی امسال با کیفیت بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شده و رضایت مردم و مسافران عزیز را در این جشنواره، جلب کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام گرفته، جشنواره نوروزگاه شامل اجرای موسیقی محلی عاشیقلار، آئین های سنتی، نمایش طنز، اجرای بازی های بومی  و محلی خواهد بود.

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی میاندوآب هم چنین از آمادگی و همکاری ادارات مختلف در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه مکان های اقامتی، بیمارستان، راهداری، هلال احمر، شهرداری و سایر ادارات همکاری کرده اند.

علیزاده هم چنین از برپایی نمایشگاه محصولات و صنایع دستی و محلی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام اتوبوس گردشگری نیز راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.