امام رهبری الهی و خداباور بودند    
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۳
شناسه : 321126
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امام خمینی (ره) رهبری الهی و خداباور بودند که با رهبری انقلاب اسلامی، ما را به عزت رساند.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) رهبری الهی و خداباور بودند که با رهبری انقلاب اسلامی، ما را به عزت رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی (ره) با ایمان به خدا و با نگاه به آینده پیش‌بینی‌هایی داشته‌اند که به وقوع پیوسته است، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که کمونیسم و شوروی سابق از هم می‌پاشد و درحالی‌که آن روز هیچ‌کس این سخن را باور نمی‌کرد، این پیش‌بینی به حقیقت پیوست و شوروی سابق نابود شد.

وی گفت: شکستن استخوان‌های لیبرالیسم و منزوی شدن آمریکا در چشم مردمان دنیا دیگر پیش‌بینی امام خمینی (ره) بود که امروز شاهد تحقق آن نیز هستیم و آمریکا رو به افول و نابودی بوده و صدای شکستن استخوان‌های آن به گوش می‌رسد.

پیری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در بیانات خویش در حرم امام خمینی (ره) به آن اشاره کردند، تصریح کرد: نابودی و سقوط رژیم صهیونیستی نیز از جمله پیش‌بینی‌هایی است که امامین انقلاب به آن اشاره و تأکید کرده‌اند.

پیری هم چنین در تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به چهار موضوع مهم اشاره کردند که تحقق پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) از جمله آنها بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه مسئله فلسطین و طوفان الاقصی از دیگر محور بیانات مقام معظم رهبری بود، گفت: بعد از طوفان الاقصی مسئله فلسطین علاوه بر مسئله مسلمانان دنیا به مسئله مردم حق‌طلب دنیا نیز تبدیل شده و امروز شاهد فریاد دفاع از فلسطین در اقصی‌نقاط جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خویش به ویژگی‌های برجسته رئیس‌جمهور شهید از جمله پرکاری و مردمی‌بودن اشاره کردند، افزود: حماسه انتخاباتت در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت بوده و ان‌شاءالله مردم ایران رئیس‌جمهوری آگاه، پرکار و پرتلاش و شایسته را انتخاب خواهند کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.