آغاز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۴
شناسه : 321035
3
تجدید میثاق دوباره در نیمه خرداد؛ مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم انقلابی در مرقد مطهر ایشان آغاز شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران آغاز شد.

مردم در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم ملکوتی امام راحل بار دیگر دور هم جمع شده اند که بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

ملت روح الله طی سال‌های گذشته در این روز در مرقد مطهرش دور هم جمع می‌شود و بار دیگر با آرمانی این رهبر بزرگ جهان اسلام تجدید میثاق می‌کنند.

بر طبق سنوات هر سال، در سال جاری هم دلدادگان و مشتاقانه امام خمینی (ره) از سراسر کشور در حرم ایشان اجتماع و در ویژه برنامه‌های ارتحال شرکت می‌کنند.

آستان مقدس امام خمینی (ره) از عصر روز ۱۳ خرداد آماده میزبانی از زائرانی بود که از جای جای کشور خود را برای تجدید دوباره بیعت با امام عظیم الشأن انقلاب به تهران رسانده‌اند.

مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه در مرقد مطهر امام راحل آغاز شد.

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام سیدحسن خمینی، رهبر معظم انقلاب به ایراد سخن خواهند پرداخت.

ادامه دارد…

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.