روز قدس، روز نمایش وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
شناسه : 294178
13
فرماندار میاندوآب: حسام شیرازه محبت گفت: روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار کرد: متاسفانه فلسطین، با تاریخ و تمدن هزاران ساله اسیر دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی است و فریاد دادخواهی مردم مظلومش همه عدالت طلبان را به یاری فرا می‌خواند.

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه امروز حمایت از ملت فلسطین، یکی از شاخص‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است، افزود: ملت ایران و مسلمانان و غیرتمندان سراسر جهان، با توجه به فرمان تاریخی بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، هر سال در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که روز جهانی قدس نام گرفته، از آرمان‌های الهی و انسانی مردم مظلوم فلسطین، حمایت کرده‌اند.

وی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این تلخ‌کامی، توفیق برگزاری راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس، وجود ندارد  بنابراین متناسب با شیوه‌های منطبق با شرایط زمان و با ابزار و روش‌های نوین، فریاد دادخواهی خود را به گوش جهانیان، خواهیم رساند و درد مشترک تمام عدالت طلبان را یادآور خواهیم شد.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه روز قدسِ امسال را به صورت یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین روزهای حمایت از آرمان مردم فلسطین، در مقابل آیینه دیدگان جهانیان، به رخ خواهیم کشید، تصریح کرد: اشغالگران سرزمین فلسطین و هم پیمانان و حامیان آنان بدانند که «فلسطین، پاره تن اسلام است» و به فرمایش مقام معظم رهبری، “امت امام خمینی(ره) همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن خواهد بود”.

شیرازه محبت افزود: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب، مشت خشم خود را از عمق جان بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می کوبم و ندا می‌دهم: القدس ُ لنا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.