میاندوآب با کاشت ۱۰ هزار گل به استقبال بهار می رود
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 306503
6
سرپرست شهرداری میاندوآب: سرپرست شهرداری میاندوآب گفت: عملیات گلکاری نوروزی با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری در بلوارها و میادین سطح شهر با چهار هزار جعبه گل بنفشه، پنج هزار گلدان گل شب بو و انواع درختچه های زینتی شامل یاس زرد ،رز، شمشاد در سطح شهر در حال انجام است.
پ
پ

وحید اصغری پور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری میاندوآب در آستانه عید نوروز، اظهار کرد: شهرداری میاندوآب در آستانه سال نو، اقدامات لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار قرار داده است.

سرپرست شهرداری میاندوآب افزود: در این زمینه شتشوی تمامی جداول سطح شهر، نظافت و جارو کشی و استفاده از شن کش برای تمیز کردن بلوارهای سطح شهر، نظافت و شستشوی پیاده روهای تمامی پارک ها و سرویس های بهداشتی عمومی انجام شده است.

وی با اشاره به لکه گیری و اصلاح جداول بلوارهای سطح شهر و اصلاح و بتن کاری پیاده رو پل ستارخان، گفت: نصب پرچم های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در نقاط مختلف شهر و پل ها و روگذرها از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

اصغری پور با بیان اینکه گلکاری میادین نیز در این ایام در دستور کار بوده است، تصریح کرد: در این راستا حدود چهار هزار جعبه گل بنفشه، پنج هزار گلدان گل شب بو و انواع درختچه های زینتی شامل یاس زرد ،رز، شمشاد در سطح شهر برای گلکاری استفاده شده است.

سرپرست شهرداری میاندوآب به نصب المان های نوروزی و رنگ آمیزی در سطح شهر نیز اشاره کرد و افزود: در آستانه عید نوروز بیش از هشت کیلومتر رنگ آمیزی و حدود ۳۰ المان نوروزی نیز در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

وی با اشاره به لکه گیری آسفالت معابر شهری، گفت: لکه گیری آسفالت معابر همزمان با چهار اکیپ در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.