شناسایی و دستگیری اعضای باند اسکیمر در میاندوآب/  کشف ۱۲۰ عدد کارت بانکی کپی برداری شده از اعضای باند
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
شناسه : 301216
7
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛ فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری تعداد سه نفر که بصورت غیر مجاز از حسابهای بانکی شهروندان برداشت نموده بودند توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: تعدادی از مالباختگان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای انتظامی میاندوآب مراجعه و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده و این در حالی اتفاق افتاده بود که کارت های بانکی مراجعین در نزد خودشان قرار داشته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توجه به حساسیت موجود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام هماهنگی های قضایی تحقیقات در این راستا آغاز شد.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و سایبری اعضای باند اسکیمر در یکی از محلات شهر میاندوآب دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

رستم پور تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در پوشش دفتر خدمات کامپیوتری اقدام به کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان نموده و با حضوردر شهرهای عمقی و مرزی کشور اقدام به خرید کالا و یا اخذ وجه نقد از اصناف و کسبه می کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از متهمان پرونده تعداد ۱۲۰ قطعه کارت بانکی کپی برداری شده و مقدار یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج که با وجوه برداشت شده از حساب مالباختگان خریداری شده بود به همراه سایر تجهیزات الکترونیکی کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: تحقیقات در این راستا پیرامون شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.