سبد عیدانه بین ۵۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد میاندوآب توزیع شد
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
شناسه : 306478
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از توزیع۵۰۰ سبد کالایی عیدانه در آستانه سال نو بین خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد در میاندوآب خبر داد.
پ
پ

سرمست چوپان‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در آستانه سال نو و به مانند سال های گذشته، تهیه سبد عیدانه برای مددجویان در دستور کار قرار گرفت و با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا بیش از  ۵۰۰ بسته سبد کالایی عیدانه شامل آجیل، شیرینی‌ و میوه هر کدام به ارزش پنج میلیارد ریال تدارک دیده شد.

وی گفت: هم چنین در روزهای گذشته و ایام مصادف با نیمه شعبان نیز ۱۶ راس گوسفندو گوساله ذبح و بین بیش از ۵۰۰ خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شده است.

چوپان نژاد با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محروما، اظهار کرد: از اقشار مختلف مردم و خیرین می خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده های بی بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک های مادی و معنوی خود بی بهره نکنند.

وی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.