راهپیمایی و تجمع نمازگزاران جمعه میاندوآب در اعتراض به جنایات ائتلاف سعودی در یمن
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
شناسه : 298480
5
نمازگزاران جمعه میاندوآب با برگزاری تجمع و شعارهای ضد استکباری جنایات رژیم سعودی و امارات و پشتیبانان آنان در حمله ناجوانمردانه به مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نمازگزاران جمعه میاندوآب با برگزاری تجمع و شعارهای ضد استکباری و طی بیانیه ای جنایات رژیم سعودی و امارات و پشتیبانان آنان در حمله ناجوانمردانه به مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده با اشاره به جنایت های رژیم آل سعود در یمن، اظهار کرد: آل سعود بدترین جنایت ها را در یمن انجام داده و کودکان و زنان بیگناه و مراکز درمانی را هدف قرار می دهد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز شکست ائتلاف سعودی در یمن محرز است، افزود: امروز صبر راهبردی و مقاومت مردم یمن تبدیل به حملات راهبردی شده و همه نقاط عربستان و امارات هدف موشک ها و پهپادهای بومی یمن است.

وی گفت: انصارالله یمن امروز نقاط راهبردی را تصرف کرده و ان شالله به زودی شاهد پیروزی ها بیشتر جوانان و مقاومت یمن هستیم.

فرج زاده تصریح کرد: امروز ما نمازگزاران جمعه  میاندوآب با برگزاری تجمع، جنایات رژیم سعودی و امارات و پشتیبانان آنان در حمله ناجوانمردانه به مردم مظلوم یمن را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم یمن اعلام می داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.