ایران از برجام خارج نشده که بخواهد به آن بازگردد/ بازگشت آمریکا به برجام به همراه لغو تحریم‌ها پذیرفتنی است
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
شناسه : 292831
5
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

عیسی زاده گفت: فلسفه برجام، رفع تحریم ها بود و اگر آمریکا بخواهد به برجام برگردد، باید بی چون چرا  تحریم‌ها را پایان دهد.

پ
پ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر بااشاره به موضوع برجام، اظهار کرد: آمریکا ناقض برجام بوده و از آن خارج شده است نه ایران.

مهدی عیسی زاده با تاکید بر اینکه فلسفه برجام، رفع تحریم ها بود، افزود: مفاد و موضوع برجام مشخص است که این موضوع تنها در زمینه هسته‌ای بود.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برجام که در موضوع هسته ای بود، نباید سبب محدودیت و تحمیل برجام های دیگر شود و ما نیز قطعا زیر بار برجام های دیگر نخواهیم رفت.

وی با اشاره به قدرت نظامی و موشکی از مولفه های اقتدار یک کشور و نظام است، تصریح کرد: اگر قدرت نظامی و دفاعی نداشته باشیم، کشور و ملت آسیب می بییند.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه ساده لوحانه است اگر فکر کنیم که بایدن و ترامپ تفاوت دارند، اظهار کرد: سابقه دشمنی هر دوی آنها با ملت و ایران اسلامی روشن است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم ها بی معنا است، افزود: اگر آمریکا بخواهد به برجام برگردد، باید بی چون و چرا به مفاد برجام عمل کرده و  تحریم‌ها را پایان دهد و  پول های بلوکه شده ایران را آزاد کرده و اقدامات گذشته را جبران کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.