پلمب ۵ مرکز عرضه مواد غذایی
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 326116
0
 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب خبر داد:  رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: ۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.
پ
پ

یوسف روستا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان توسط کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب به طور مستمر انجام می‌گیرد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت؛ پنج واحد را به دلیل تخلفات بهداشتی و تهدید سلامت جامعه پلمب کردند.

 وی گفت: این اقدام در راستای اجرای قوانین بهداشتی و همچنین ممنوعیت عرضه هر گونه محصولات غذایی مشکوک و غیرمجاز انجام‌گرفته است.

 روستا با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی همواره در سطح شهرستان فعال بوده و ضمن افزایش بازدیدها با متخلفین نیز طبق قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: حفظ سلامت و امنیت عموم شهروندان جزء وظایف ذاتی دانشگاه علوم پزشکی بوده و در این قبیل موارد با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه مورد غیرمجاز مراتب را به دانشکده علوم پزشکی میاندوآب اطلاع‌رسانی کرده و یا از طریق تماس تلفنی با سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت مراتب تخلف در حوزه پزشکی را گزارش کنند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای آذربایجان غربی و باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی، استراتژیکی‌ترین شهر در منطقه به شمار می‌رود که با پایتخت کشور حدود ۶۵۲ کیلومتر فاصله دارد.

 از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی میاندوآب، این شهر را تبدیل به محور و نقطه ثقل در منطقه کرده و در این راستا نیز این شهر تبدیل به قطب درمان منطقه شده است و نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری در توسعه و تجهیز و اختصاص امکانات است که از جمله محوری‌ترین این امکانات زیرساخت‌های بهداشت و سلامت است که می‌بایست در این شهرستان وجود داشته باشد تا بتواند خدمات مطلوب‌تری به مردم این شهرستان و شهرهای هم‌جوار ارائه دهد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.