هیچ یک از شرارت های دشمنان بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
شناسه : 303741
6
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب  با تاکید بر مردم یاری و مردم محوری، اظهار کرد: مردم اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی هستند و باید برای خدمتگزاری به این مردم شب و روز نشناسیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: برپایی میزهای خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم از اقدامات خوب و شایسته بوده و قدم برجسته در گره گشایی از مشکلات مردم و در واقع قضای کم کاری ها است.

وی با بیان اینکه ما از مردم و برای مردم و با مردم هستیم، گفت: ما خادم و نوکر مردم بوده و باید به دنبال حل مشکلات آنها باشیم.

سردار شهسواری در ادامه با تاکید بر تربیت مدیر در تراز انقلاب اسلامی،  تصریح کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تربیت مدیر است و همه مدیران باید به امر مدیرپروری توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: دشمن به دنبال تجزیه ایران بود و در این اتفاقات نیز با پروژه کشته سازی اهداف خود را دنبال کرد.

وی  استکبارجهانی و صهیونیسم و شبکه های ماهواره ای آتش بیاران معرکه بودند، اظهار کرد: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند.

سردار شهسواری تصریح کرد: عزت، عظمت، شرف مردم برای ما خط قرمز هستند و اجازه نمی دهیم که دشمنان نگاه چپ به آنها داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی هم چنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری و با تاکید بر اینکه نباید نام و یاد شهید باکری در میاندوآب کمرنگ شود، گفت: شهید باکری، پدیده و اعجوبه شگفت انگیز آذربایجان بودند که همواره باید نام و یاد و خاطره آن شهید عزیز زنده بماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.