قدرت مردم در بسیج تجلی می یابد/ جهاد تبیین باید در اولویت امور باشد
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
شناسه : 303730
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: بسیج یعنی تجلی قدرت مردم که همیشه گره گشا و پیروز بوده است و این را در تاریخ نیز شاهد هستیم که همواره حضور مردمی در صحنه تعیین کننده بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و جمعی از بسیجیان این ناحیه، اظهار کرد: بسیج، قوه و نیروی مردمی است  که در همه صحنه ها حضور دارد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیج یعنی تجلی قدرت مردم، افزود: بسیج نیروی مردمی است که همیشه گره گشا و پیروز بوده است و این را در تاریخ نیز شاهد هستیم که همواره حضور مردمی در صحنه تعیین کننده بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیج جهانی شده است، تصریح کرد: تشکیل حشدالشعبی با الهام از تفکر بسیجی در عراق معادلات را تغییر داد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید این قدرت مردمی را حفظ کرد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر نقش و قدرت مردم تاکید داشته و بسیج نیز نماد حضور و قدرت مردم است که باید تقویت شود.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف است که باید به آن توجه داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ما هیچ وقت مشکلات موجود را کتمان نکرده ایم، افزود: نباید مشکلات را به گردن یکدیگر بیاندازیم بلکه هرکس باید به نحو احسن به وظیفه خویش عمل کرده و برای ادای آن تمام تلاش خود را به کار گیرد.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان دنبال سوریه سازی ایران هستند، گفت: روند اغتشاشات و حوادث به وجود آمده نشان دهنده برنامه ریزی دشمن برای سوریه سازی ایران است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: باید به این مهم توجه داشته و آن را در اولویت قرار داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.