عوامل شهادت یک بسیجی‌ در ارومیه دستگیر شدند/ هفته بسیج امسال بهار بسیج است
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 303695
8
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان بسیجی به شهادت رسیده در ارومیه خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با شهادت بسیجی سید عباس سید فاطمیه دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار حبیب شهسواری طی نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج حافظ امنیت مردم است، اظهار کرد: آغوش بسیج و سپاه به اندازه وسعت ایران است و دارای هیچ خط بندی سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه قلب سپاه برای ایران و ملت ایران می‌تپد، افزود: بسیج و سپاه با اقتدار از امنیت ملت ایران در برابر تجزیه طلبان و تروریست‌ها دفاع و حافظ کیان ایران اسلامی است.

سردار شهسواری با تاکید براینکه بسیج و سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست، اضافه کرد: در هر کجای ایران و جهان دلداده‌ای برای کشور و اسلام وجود داشته باشد، سپاه از آن حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بسیج‌ را یک تفکر و باور دانست و ادامه داد: هفته بسیج امسال، بهار بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور، گفت: حقایق موجود باید توسط رسانه‌ها برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

سردار شهسواری با تاکید بر اهمیت رسانه و فضای مجازی در بازگو کردن حقایق، یادآور شد: متاسفانه مدیران ما به اندازه مقام معظم رهبری به اهمیت فضای مجازی واقف نیستند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های کشور باید امروز با یک رویکرد واقع بینانه و تخصصی نسبت به بیان حقایق در جامعه اقدام کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان‌اینکه دشمن به دنبال ریزش در نظام اسلامی است، افزود: آن دختری که امروز تحت تاثیر شرایط جامعه و فضای مجازی، معترض وضعیت کنونی است، مادر آینده ایران می‌باشد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: اعتراض اصولی دارد و نباید اغتشاش گرانی را که به اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند و دست به قتل مردم می‌زنند معترض دانست.

سردار شهسواری با اعلام اینکه سپاه شهدا با قاطعیت تمام با مخلان امنیت استان برخورد می‌کند، اظهار کرد: در حفظ امنیت مردم با احدی تعارف نداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پاسخ به سوال یکی‌ از خبرنگاران مبنی بر رویکرد شبهه برانگیز رسانه‌های وابسته به سپاه در رابطه با پرونده قضایی مدیریت شهری در ارومیه، گفت: این پرونده باید مراحل قضایی خود را طی کند و ما در این راستا به عدالت محور بودن سیستم قضایی ایمان داریم.

وی یادآور شد: موضع سپاه نیز از طریق روابط عمومی به صورت رسمی اعلام می‌شود و برخورد سلیقه‌ای خبرنگاران چند پایگاه خبری به عنوان موضع سپاه نیست.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های هفته بسیج‌ امسال گفت: در این هفته ۹۱ عنوان برنامه مادر با زیر مجموعه چند هزار برنامه برگزار خواهد شد البته سیاست سپاه شهدا اجرای طرح‌های عمرانی محرومیت زا است.

سردار شهسواری تاکید کرد: به دنبال کلنگ‌زنی‌ طرح جدید نیستم چون در هفته بسیج امسال رویکرد ما افتتاح طرح‌ها خواهد بود.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.