صدور ۷۰ هزار فقره بیمه نامه در بیمه ایران مرکز میاندوآب/ بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال خسارت از طرف بیمه پرداخت شد
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۲
شناسه : 297212
6
رئیس بیمه ایران مرکز میاندوآب: محمدپور گفت:از ابتدای امسال 70 هزار فقره بیمه نامه در نمایندگی این بیمه در منطقه میاندوآب صادر شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کمال محمدپور در گفت و گو با خبرنگاران در محل خانه مطبوعات میاندوآب  با اشاره به کارکردهای بیمه ایران، اظهار کرد: هم اکنون ۸۴  نماینده فعال بیمه در سطح منطقه در شهرهای میاندوآب، چهاربرج، باروق، شاهین دژ و تکاب به مرکزیت میاندوآب فعالیت دارند که از این نمایندگی ها ۶۳ مورد در میاندوآب واقع هستند.

رئیس بیمه ایران مرکز میاندوآب افزود: ۴۸ نمایندگی بیمه در همه رشته های بیمه ای و ۴۰ مورد نیز در زمینه تخصصی فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت های بیمه ایران، گفت: بیمه ایران خدمات فراوانی برای مردم ارائه داده است که از آن جمله می توان به بیمه آتش سوزی واحد مسکونی، صنعتی و غیرصنعتی، بیمه عمر،  بیمه جهازیه، بیمه مسئولیت و حوادث و… اشاره کرد.

محمدپوربا بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۲۱ هزار فقره اعلام خسارت در زمینه های مختلف داشتیم که تشکیل پرونده در مورد آنها انجام گرفته است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۲۰۵ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال خسارت از طرف بیمه پرداخت شده است.

رئیس بیمه ایران مرکز میاندوآب با اشاره به صدور ۷۰ هزار فقره بیمه نامه در این مرکز، اظهار کرد: از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۰۰ فقره بیمه اتومبیل، پنج هزار و ۳۵۷ فقره بیمه حوادث انفرادی، ۲۷ هزار و ۱۵۰ فقره بیمه رانندگان وسایط نقلیه، یک هزار و ۷۰۰ فقره بیمه عمر و پس انداز و بقیه نیز سایر بیمه ها مانند بیمه مسئولیت بوده است.

وی هم چنین با اشاره به ارائه تخفیف بیمه به مناسبت سالروز تاسیس بیمه ایران، گفت: از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر تخفیفات ویژه ای از پنج تا ۶۰ درصد برای مراجعه کنندگان فراهم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.