رسالت خطیر معلمان و مربیان عقیدتی در مقابل جنگ نرم دشمنان/کتب و آثار شهید مطهری برای نسل جوان تشریح و تبیین شود
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
شناسه : 294159
14
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب بر لزوم تبیین و مطالعه کتب شهیدمطهری در بین دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: هدف شهیدمطهری پاسخ به شبهات بود و لازم است کتب ایشان مورد توجه واقع شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در دیدار با فرهنگیان و مربیان عقیدتی سیاسی در میاندوآب به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال شبهه افکنی و تحریف بوده و روی آن برنامه ریزی می کند، اظهار کرد: دشمنان برای سست کردن اعتقادات دینی  مردم تلاش و برنامه ریزی می کنند و لازم است فرهنگیان ومربیان عقیدتی، سیاسی باید در این زمینه تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه  امروز می بینیم که برنامه های دینی و اعتقادی که از تلویزیون پخش می شود، مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند، افزود: این موضوع نشان می دهد که باید عمده تلاش و نیروی ما به این طرف سوق داده شده و گروه‌های تخصصی و عقیدتی تشکیل و روی اعتقادات کار و برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به اعتقادات دینی مردم بی توجه بود، گفت: یکی از مهم ترین وظایف معلمان و مربیان عقیدتی این است که اندیشه های دانش آموزان را به سمت تعالیم دینی سوق داده دهند.

حسن زاده بر لزوم توجه به تولید محتوای فاخر و دینی در راستای تعالیم دین، تصریح کرد: دشمن بیکار ننشسته است و در مقابل این فعالیت دشمن، به تولید محتوا توجه ویژه شود .

امام جمعه میاندوآب یکی از مهم ترین مسائل در جامعه را کارکرد اعتقادی برشمرد و افزود: یکی از مهم ترین جنبه های مبارزات ائمه اطهار(ع)، مبارزات اعتقادی بود.

وی بر لزوم تبیین و مطالعه کتب شهیدمطهری در بین دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: هدف شهیدمطهری پاسخ به شبهات بود و لازم است کتب ایشان مورد توجه واقع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به رسالت خطیر معلمان و مربیان عقیدتی در مقابل جنگ نرم دشمنان، گفت:دشمنان امروز به دنبال حذف فرهنگ قرآنی و دینی از تعلیم و تربیت و جایگزین کردن فرهنگ غربی هستند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه امام خمینی(ره) معلمی را شغل انبیا دانسته و مقام معظم رهبری نیز از معلمین به عنوان افسران پیشرفت نام می برند، افزود:معلمین رسالت خطیر و مهمی بر عهده دارند که باید به نحو احسن به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.