درخشش کاراته‌کاران میاندوآبی در مسابقات بین‌المللی 
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
شناسه : 314509
17
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد:  رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از درخشش کاراته‌کاران این شهرستان در مسابقات بین‌المللی جام ایران‌زمین خبر داد. 
پ
پ

امیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به درخشش کاراته‌کاران میاندوآبی در مسابقات بین‌المللی، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران‌زمین در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران برگزار شد که در این مسابقات کاراته‌کاران میاندوآب خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: در این مسابقات ورزشکاران میاندوآب توانستند دو مدال طلا دو نقره و سه برنز را کسب کنند.

وی گفت: در این مسابقات «سبحان عظیم‌زاده» و «حسین ایران‌نژاد» به مدال طلا، «امیررضا فرجی نیا» و «ارسطو بختیاری» به مدال نقره و «ابوالفضل قنبر لو»، «محمدرضا خیری» و «امیرحسین فرجی نیا» به مدال برنز دست یافتند.

محمدیان با اشاره به اینکه مربیگری این تیم را «مالک حق نظری» بر عهده داشت، تصریح کرد: همچنین تیم کومیته باشگاه حق نظری نیز به‌عنوان نماینده آذربایجان غربی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با اشاره به درخشش ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات مختلف ورزشی، اظهار کرد: کاراته یکی از رشته‌های ورزشی است که میاندوآب همواره در آن خوش درخشیده و ورزشکارانی نیز به تیم ملی از این شهرستان راه‌یافته‌اند.

وی گفت: تاکنون چندین ورزشکار در رده‌های سنی مختلف از این شهرستان در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

 

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.