جوان ۲۰ساله در رودخانه زرینه‌رود میاندوآب غرق شد
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
شناسه : 309584
5
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان 20 ساله‌ای بر اثر عدم آشنایی به فنون شنا و بی‌احتیاطی در رودخانه زرینه‌رود این شهرستان غرق شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ظهار امروز به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک جوان در حوالی کوی قره ورن و تقی‌آباد در رودخانه زرینه‌رود میاندوآب غرق شده است مأموران این سازمان بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: این جوان به‌منظور آب‌تنی وارد آب شده بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا متأسفانه دچار حادثه شده و در رودخانه غرق شده است.

وی گفت: با تلاش نیروهای امدادی و مردم حاضر در محل، این جوان که اهل یکی از روستاهای ملکان بود از آب بیرون کشیده شد و توسط آتش‌نشانی و اورژانس به بیمارستان انتقال یافت؛ ولی متأسفانه جان خود را از دست داد.

محمدی تصریح کرد: شهروندان تاحدامکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم‌شدن هوا جوانان به شنا در رودخانه زرینه‌رود و کانال‌های آب در میاندوآب روی می‌آورند که متأسفانه گاهی به علت عدم آشنایی با فنون شنا برخی از جوانان براثر غرق‌شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

امسال نیز علی‌رغم همه هشدارها و توصیه‌ها، در روزهای تعطیل و بعدازظهر روزهای هفته می‌توان جوانانی را مشاهده کرده که در رودخانه زرینه‌رود میاندوآب، آب‌تنی می‌کنند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.