تلاش دشمن برای ترویج بی دینی و بی حجابی / هر چه ضربه خورده ایم از انسان های منافق بوده است
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
شناسه : 286606
12

امام جمعه شاهین دژ گفت: دشمن به دنبال ترویج عدم دینداری و تضعیف دین و بحث جهاد و حجاب در جامعه اسلامی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسین فصیح نیا امروز در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، گفت:  حضرت فاطمه زهرا(س) از ویژگی های منحصر به فرد والایی برخوردار بوده و آیات و روایات فراوانی در شان آن حضرت وجود دارد.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به روایاتی در شان حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: جمله فضیلت های حضرت فاطمه (س) انتساب «نسبی» و «حسبی» وی به رسول خداست.

وی با اشاره به خطبه فدکیه و با بیان اینکه 12 نکته مهم در خطبه فدکیه وجود دارد، گفت: حضرت زهرا(س) مصداق آیه تطهیر و شهیده راه ولایت هستند.

فصیح نیا با بیان اینکه خطبه فدکیه منشوری از تعالیم دینی است که باید مورد توجه همگان باشد، تصریح کرد: برخی عوامل سبب سقوط جامعه اسلامی می شوند و ولایتمداران جامعه اسلامی باید توجه داشته باشند که این موارد پیش نیاید تا مبادا انقلاب و اسلام ضربه ببیند.

امام جمعه شاهین دژ با بیان اینکه بعد از پیامبر اکرم(ص) منافقان ظاهر شدند، اظهار کرد: در این 40 سال هر چه ضربه خورده ایم از انسان های منافق بوده  که حرف های خوب می زنند ولی در عمل اینگونه نیست و برعکس گفته های خود رفتار می کنند.

وی افزود: این افراد در گفتار از امام و ولایت دم می زنند اما برعکس رفتار منافقانه داشته و تیشه به ریشه اسلام می زنند.

فصیح نیا با بیان اینکه وقتی شیطان بر انسان تسلط یابد بشر نمی تواند به سعادت برسد، گفت:عده ای در جامعه خود از مسیر صحیح خارج شده و سبب خروج عده ای دیگر نیز از راه درست می شوند.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه در خطبه ذکر شده که صحابه پیامبر به گفته قرآن عمل نکردند و توصیه های قرآن را فراموش کردند، اظهار کرد: قرآن تقوا را ملاک و معیار برتری و کرامت می داند نه موضوعات دیگر.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن و آمریکا از نظر نظامی نمی تواند غلطی بکند و رو به جنگ نرم آورده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج عدم دینداری و تضعیف دین و بحث جهاد و حجاب در جامعه اسلامی است.

فصیح نیا با تاکید بر اینکه باید مسائل اعتقادی و دینی در جامعه ترویج یابد، افزود: مشکل اساسی جامعه بعد از پیامبر و مشکل اصلی امروز ما نیز این است که دینداری در جامعه ضعیف شود و لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.