تبدیل ۲۵۱۴ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319832
4
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۱۴ فقره پروانه کسب کاغذی در این شهرستان به شناسه یکتا تبدیل شده است.
پ
پ

رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به الزام ثبت شناسه یکتا توسط اصناف و الکترونیکی نمودن مجوزهای کاغذی و قدیمی، اظهار کرد: دارندگان مجوزهای قدیمی و کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه یعنی فردا فرصت دارند تا نسبت به دریافت شناسه یکتا و تبدیل مجوزهای قدیمی خود به الکترونیکی اقدام کنند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه، تبدیل به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا شوند.

 وی گفت: فعالان اقتصادی که نام آنها در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور ثبت نباشد درصورتی‌که اقدام به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا نکنند، فاقد مجوز تلقی شده و طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

 بهروزی با اشاره به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، تصریح کرد: صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور به نشانی اینترنتی qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد لذا باید در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این شهرستان ۱۰ هزار و ۷۳۲ فقره مجوز قدیمی کسب‌وکار وجود دارد که باید به شناسه یکتا تبدیل شود.

 وی گفت: تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال تعداد ۲ هزار و ۵۱۴ فقره پروانه کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده که برابر با حدود ۲۳ درصد کل دارندگان پروانه کسب در میاندوآب است.

 بهروزی با اشاره به اینکه فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی بسیار آسان، رایگان و غیرحضوری نیز امکان‌پذیر بوده و اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی نیز جهت ثبت و تبدیل مجوزها همه‌روزه پای‌کار هستند، تصریح کرد: متقاضیان هم چنین می‌توانند با گوشی همراه و با واردکردن نشانی اینترنتی درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir ، مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.