برخورد قاطع و عبرت‌آموز با برهم‌زنندگان نظم و امنیت صورت گیرد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
شناسه : 308143
3
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم جامعه پایدار داشته و امنیت جامعه برقرار شود، باید با کسانی که مال و اموال عمومی را مورد تعرض قرار می‌دهند با قاطعیت برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: طبق قانون و موازین در ایران و تمام کشورها، نسبت به افرادی که دست به ناامن‌کردن جامعه می‌زنند یا افراد بی‌گناه را به قتل می‌رسانند و یا به حافظان امنیت جامعه تعدی می‌کنند به دیده ترحم نگاه نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هیچ کجای دنیا چنین افرادی را رها نکرده و با آنها مدارا نمی‌کنند تا امنیت جامعه را بر هم بزنند.

وی گفت: اگر بخواهیم جامعه پایدار داشته و امنیت جامعه برقرار شود، باید با کسانی که مال و اموال عمومی را مورد تعرض قرار می‌دهند با قاطعیت برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

شبستری با تأکید بر اینکه مجازات باید متناسب با جرم باشد، تصریح کرد: اگر مجازات متناسب با جرم نباشد قطعاً بازدارندگی نخواهد داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید قانون با قاطعیت در مقابل مجرمین اجرا شده و هیچ‌گونه تخفیفی برای کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند و به حافظان امنیت تعدی می‌کنند، اعمال نشود.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید با قاطعیت تمام با چنین افرادی برخورد کند، افزود: باید قوانین با قاطعیت اجرا شده و از تساهل و تسامح با اراذل‌واوباش و کسانی که به مال و جام مردم تعدی کرده‌اند، خودداری کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.