برای حل مشکلات نیازمند یاری مردم هستیم/ 5 ماه حقوق کارکنان و کارگران شهرداری میاندوآب عقب افتاده است
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۶
شناسه : 268547
10

 نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب متاسفانه مشکلات اساسی و فراوان دارد که برای حل این مشکلات نیازمند همکاری و مشارکت عموم شهروندان هستیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه شهرداری میاندوآب متاسفانه مشکلات اساسی و فراوانی دارد، اظهار کرد: برای حل این مشکلات نیازمند همکاری و مشارکت عموم شهروندان گرامی و مسئولین عزیز هستیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: هم اکنون شهرداری میاندوآب بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به سازمان های مختلف و شرکت های خصوصی و اشخاص بدهی دارد.

وی با بیان اینکه حق و حقوق پنج ماه گذشته کارکنان و کارگران شهرداری به تاخیر افتاده است، گفت: درآمد این روزهای شهرداری نیز بسیار اندک و ناچیز است و اکثر ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری فرسوده و غیر قابل استفاده بوده و نیازمند تعمیرات و نوسازی هستند.

غفاری تصریح کرد:  در چنین شرایطی برای ارائه خدمات مناسب به همشهریان عزیز نیازمند همکاری و مشارکت اهالی محترم میاندوآب و مسئولین محلی، استانی و کشوری هستیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین از مردم و مسئولین خواست شورای اسلامی شهر و شهرداری میاندوآب را در بهبود وضعیت فعلی و رفع مشکلات شهری یاری نمایند و برای رشد و بالندگی و آبادانی شهر از همکاری و مشارکت خود دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.