آمریکا برای ملت ایران کماکان همان شیطان بزرگ است/حضور مردم در صحنه همواره خنثی کننده توطئه های دشمن بوده است
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
شناسه : 303483
10
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ می شناسند و در راهپیمایی ۱۳ آبان پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز طنین شعار مرگ بر آمریکا، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در پاسخگویی به شرارت های  دشمنان انقلاب اسلامی علی الخصوص آمریکا به خیابان ها آمده و با صدای رسا مرگ بر آمریکا سر دادند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی می کند.

وی گفت: آمریکا این را بداند که هر چقدر هم دست به شرارت بزند، خون شهیدان به ناحق ریخته شده ملت ایران اسلامی، اجازه نخواهد داد که آمریکا در منطقه جاپا برای خود باز کند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه آمریکای کنونی هیچ فرقی با آمریکای گذشته نکرده است، تصریح کرد: آمریکا برای ملت ایران اسلامی کماکان همان شیطان بزرگ بوده که کودتای ۲۸ مرداد را عملیاتی کرد، همان آمریکایی است که کودتای طبس و نوژه را طراحی کرد، همان آمریکایی است که که به ما هشت سال جنگ را تحمیل کرد و  گروهک های تروریستی و تجزیه طلب را علیه انقلاب و نظام و مردم ایران اسلامی مسلح و تجهیز کرد و خون جوانان و مردم ایران را به زمین ریخت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا در منطقه نیز دست به توطئه زد و افغانستان و عراق را اشغال و شبانه فرار کرد، بین کویت و عراق جنگ راه انداخت تا زمینه حضورش در منطقه را فراهم کند، ملت سوریه را به خاک و خون کشید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ می شناسند و در راهپیمایی ۱۳ آبان پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.