آزادسازی خرمشهر، تحقق وعده الهی بود
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
شناسه : 308335
6
فاتح میاندوآبی خرمشهر: یکی از فاتحان میاندوآبی خرمشهر گفت: ما در فتح خرمشهر، اتحاد، حضور حماسی مردم، تبعیت از ولایت و نصرت و ایمان به وعده الهی را شاهد بودیم.
پ
پ

مهدی آجودانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر، اظهار کرد: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح رمز موفقت در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.

این فاتح خرمشهر با اشاره به وحدت، همدلی و هم‌زبانی مثال‌زدنی نیروهای مسلح در این عملیات، گفت: فرماندهان و نیروهای نظامی دنیا هنوز هم نمی‌دانند که باآن‌همه تجهیزات چگونه در این عملیات شکست‌خورده و خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه ما نصرت الهی را در این عملیات به‌وضوح لمس کردیم، افزود: در کنار وحدت نیروهای مسلح؛ نصرت و یاری الهی شامل رزمندگان اسلام شد و در واقع می‌توان گفت “خرمشهر را خدا آزاد کرد” بهترین جمله و تعبیر از آزادسازی خرمشهر بود که حضرت امام راحل (ره) آن را بیان کردند.

آجودانزاده تصریح کرد: رزمندگان ما با سلاح ایمان در مقابل سلاح های پیشرفته دشمن مقاومت کرده و کاری کردند که در تاریخ ماندگار شد.

این رزمنده میاندوآبی با اشاره به اینکه فضای جبهه‌ها، فضایی آکنده از غیرت، شرف و دفاع از کیان انقلاب اسلامی بود، گفت: ما در فتح خرمشهر، اتحاد، حضور حماسی مردم، تبعیت از ولایت و نصرت و ایمان به وعده الهی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر، فرمولی برای فتح‌الفتوح‌های دیگر است، افزود: باید از فتح خرمشهر درس گرفته و در سایر عرصه‌ها نیز خرمشهرها را فتح کنیم که خرمشهرها بسیار در پیش است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.