سه شنبه ٠٣ اسفند ١٣٩٥
اخبار > دلنوشته و درد دل یک میاندوآبی/ شهر مظلوم من...


دلنوشته و درد دل یک میاندوآبی/ شهر مظلوم من...

دلنوشته و درد دل یک میاندوآبی/ شهر مظلوم من...

فقط روز و شب خدا رو شاکرم که این شهر مظلوم من اگر همین موقعیت استراتژیک رو هم نداشت همانند یک روستای بزرگ می ماند.

   

به گزارش زرین خبر، در روزهای گذشته سه عضو هیئت دولت شامل نوبخت و مولاوردی معاونین رئیس جمهور و قاضی زاده وزیر بهداشت در سفری به آذربایجان غربی، به شمال استان و به ویژه شهرستان خوی سفر کرده و مسائل و مشکلات  را بررسی کردند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، حضور در شهرستان خوی و بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی این شهرستان، بازدید از دریاچه ارومیه، شرکت در جلسه شورای اداری استان و شرکت در جلسه بررسی مسائل توسعه استان از جمله برنامه های سفر دکتر نوبخت به آذربایجان غربی بود.

اما سهیم نبودن میاندوآب از این سفر به عنوان شاهراه ارتباطی سه استان و مهم ترین شهر در جنوب آذربایجان غربی، سبب شد تا یک میاندوآبی با نگارش دلنوشته ای، از مظلومیت این شهر سخن بگوید که در زیر آن را می خوانید.

"سلام زرین خبر خوبم - دیروز داشتم تو وبگردی خبرعزیمت آقایان نوبخت معاون رئیس جمهور و هاشمی وزیر بهداشت و درمان و همچنین خانم مولاوردی رو به استان آذربایجان غربی آن هم برای پیگیری نتایج سفر دو ماه پیش آقای رئیس جمهور محترم می خوندم که تو خبر آمده بود مستقیم به شهرستان خوی و تخصیص بودجه در زمینه بهداشت و سلامت و تکمیل  طرح نیمه تمام بیمارستان آیت الله خویی عزیمت کرده بودند.

اما سخن بنده به تایید حرف هموطن عزیزمان که آن موقع اشاره کرده بود سهم شهرعزیز و مظلوم من میاندوآب از این سفر چی بود؟ است.

از دست مسئولین بی تفاوت شهر ما، درست است شهر خوی معاونی مثل  خانم شهین دخت مولاوردی در امور بانوان دارد که پیگیر مطالباتشون است اما چه کسی  به جد پیگیر مطالبات شهر بوده است؟

نمایندگان کدوم دلش به شهر می سوزد مگر باند و جناح، اجازه پیشرفت برای شهر مظلومم می دهد؟

زرین خبر، دوست خوب من، تو خود بهتر از همه میدانی این شهر من بزرگوارانی مثل شهید باکری ها پرورش داده است چرا از مسئولین باز خواست نمی کنید که طرحی مثل پتروشیمی به کجا کشیده است؟

آیا این همه وقت کافی نیست، واقعا از نظر رتبه دانشگاهی در کجای منطقه هستیم؟ متاسفانه رئیس دانشگاه که گزارش می دهد اظهار می نماید بزرگترین دانشگاه آزاد در منطقه حتی در شمال غرب هستیم، آیا واقعا اینطور است؟افسوس و هزاران افسوس دیگر.

فقط روز و شب خدا رو شاکرم که این شهر مظلوم من اگر همین موقعیت استراتژیک رو هم نداشت همانند یک روستای بزرگ می ماند.

در خاتمه یک خواهشی از شما دوستان بزرگوارم دارم که به عنوان یک شهروند و به عنوان یک مسئول، تا مطالبات شهر را از مسئولین طلب کنند.

ان شالله همیشه موفق و سلامت باشید."

×××

دلنوشته و پیام فوق مربوط به آرین از شهروند میاندوآب است که برای زرین خبر ارسال شده و این سایت خبری صرفا آن را بازنشر کرده است.

 
انتهای پیام/
تاریخ مخابره: 1395/05/16  |  زمان: ٠٨:٥٨  | شماره خبر: ٢٦١١٣٨  

 


 

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1395/06/08 9:40
0
0
باسلام - خواهشمند است در خصوص عدم افتتاح پارک بانوان که آرزوی دیرینه خانومای این شهر است از شهردار محترم جویا باشید و در ضمن با توجه به اتمام هفته دولت قرار بود استاندار به همرا رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای افتتاح پروژه های شهر به میاندوآب عزیمت کنند به چه علت تشریف نیاوردند. ممنون از اصلاع رسانی تان
کاربر مهمان
1395/06/04 11:8
0
0
به نقل از خبرگزاری مهر :بعد از ۱۲ سال کلنگ زنی و رکود؛ عملیات ساخت پتروشیمی میاندوآب ازسرگرفته شد/آغازبهره برداری سال ۹۶-معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی یاد آور شد: قطعات وارداتی این مجتمع ساخت کشور آلمان و از پیشرفته‌ترین فناوری برخوردار بوده و در گمرک بازرگان آماده انتقال است. علی اکبری افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه قرار است در اسفند ۹۶ به بهره‌برداری رسیده و با پایان آن برای ۱۷۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد. انتظار بیش از یک دهه‌ای مردم میاندوآب برای آغاز عملیات احداث واحد پتروشیمی در این شهرستان بعد از رکود دوبار از سرگرفته شد تا بارقه امید توسعه در این منطقه روشن شود. ان شالله
کاربر مهمان
1395/05/30 8:19
0
0
این همبستگی و اتحاد مسئولین محترم شهرستان را از جمله نمایندگان ، فرماندار و شهردار را در کنار و سفر عزیمت وزیر محترم راه و شهرسازی ملاحظه کردیم بسیار باعث خوشحالی و قوت قلبمان گردید چرا که همین اتحاد , نزدیکی و همدلی مسئولین باعث پیشرفت و آبادانی شهر می گرد و در ضمن جا دارد از اطلاع رسانی خوب شما دوستان زرین خبر نیز تشکر و قدردانی نماییم.در ضمن خواهشمندیم همواره از آخرین اقدامات و طرح های عمرانی در دست اقدام میاندوآب از طرف شهرداری به اطلاع هموطنان محترم برسانید .
کاربر مهمان
1395/05/25 9:49
1
16
سلام وعرض ادب زرین خبر خوبم به میمنت سالروز میلاد امام رضا (ع) و با تبریک سالروز ولادت این سلاله پاک مطهر شعیان محضر تک تک شما خوبان و همشریان عزیزتر از جانم. از شما بزرگواران عزیز نهایت سپاس و قدرانی را را دارم که منت بر این بنده کمترین نهادید و پیام و درد دل بنده را به عنوان تیتر اصلی در مطالب ویژه درج فرمودید ، بر خود می بالم که دوستان محترم و با غیرت و بدر عین حال با وجدانی شما شما خوبان در تحریه این پایگاه خبری داریم که در پیگیری و انجام امور کوشا بوده و هستید. زرین خبر عزیز : امروز یک خبر مسرت و خوشحال کننده ایی در خبرگزاری آمده بود که روند احداث پتروشیمی شهرمان میاندوآب عزیز، پس از سالها راکد ماندن ، از سر گرفته گرفته شده و به حول قوه الهی در اسفند ماه سال 96 به بهره برداری خواهر رسید. مدیر سازمان صنعت و معدن استان آذربایجان غربی اعلام نمودند که قطعات این مجتمع که ساخت کشور آلمان می باشد از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا بوده و در گمرگ بازرگانآماده انتقال است. که خبر بسیار خوشحال کننده ایی است. دوستان بزرگوار زرین خبر، همانطوریکه که پیش تر اشاره کردم تا زمانی که خودمان پیگیر خواسته و مطالبات شهرمان نباشیم مطمئنا" افراد و مسئولین شهر دیگر پیگیر خواسته های مان نخواهند بود . در خط مقدم این پیگیری های شما عزیزان بوده و هستید که از مسئولین بازخواست کنید، اگر دیروز در خصوص پیگیر سهم شهر مظلومم از سفر ریاست جمهور یا معاونان محترمشان به استان نبودیم امروز از سفر معاون رئیس جمهور عزیزمان در هفته دولت به شهرمان خبری نبود. با استعانت و توکل به خدا آرزو داریم این روند که شاهد رسیدن به جایگاه اصلی و در خور لیاقت شهرمان است برسیم . به شما دوستان زرین خبری هم خدا قوت و خسته نباشید عرض میکنم. خدا یارتان ، یا علی مدد
کاربر مهمان
1395/05/18 8:30
0
14
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من - حکایتی است که از قدیم الاایام گفته اند.تا خودمون نخواهیم آب از آب تکان نخواهدخوردو پس چه بهتر است خودمان همت کنیم.به گفته پیام برخی دوستان مسئولین را تو عمل انجام شده قرار بدهیم از بی تفاوتی خارج بشوند. آرزوی روزی را داریم که شهری آباد و به دور از هرگونه تنش و جناح بندی داشته باشیم.
کاربر مهمان
1395/05/16 23:24
0
13
پیام ها و نوشته همشهریان عزیز خوب و در خور جالب نوجه است . در ضمن آقای آرین عزیز خوانندگان را خوشبختانه خوب چالش از نوع مثبت کشانده است به نظر اینجانب برای رسیدن حق باید مسئولین را بازخواست کرد به قول قدیمی ها اگر کلون در را اونم محکم نزنین مطمئن باشین صاحب خانه در را باز نخواهد کرد . پس وظیفه من و شمای همشهری غزیز است که از نمایندگان محترم شهرمان و فرماندار مخترم و دیگر مسئولین همواره پیگیر مسائل و رفع معضلات و مشکلات موجود باشیم آقای آرین به حق می گویند اگر این موقعییت شهر نبود واقعا خدا می دانست چه بلایی بر سر این شهر می آمد مطمئن باشید دیگران فکری برای حل مشکل شهرمان نخواهند کرد بلکه این خود ماها هستیم باید به حال و وضع اوضاع دل تسوزانیم و سامان دهیم . ان شاالله - از زرین خبر هم کمال تشکر را دارم و و جا دارد که روز خبرنگار رو هم به شما عزیزان محترم تبریک و خسته نباشید عرض کنم. خدا قوت
کاربر مهمان
1395/05/16 21:29
1
7
سلام عزیزان زرین خبری من بارها مسئله فرودگاه رو مطرح کردم ولی زرین خبر کامنت منو رو سایت نذاشتن تایید نکردن.من نوشته بودم که این حق میاندواب است که فرودگاه داشته باشد.اگر سستی کنیم این امتیاز رو در شهرهای اطراف خواهند داد.من سال قبل هم اومدم و اینجا نوشتم تا شاید مسئولین زرین خبری این سخن رو به گوش مسئولین برسونن و فکری به حال احداث فرودگاه شود.همونطور که خودتون ه8م دیدید در سفر اخیر ریاست جمهوری به مهاباد نماینده و مسئولین این شهر در ریاست جمهوری درخواست فرودگاه کردن برای مهاباد.حالا اگر فرودگاه به شهر دیگری داده شود دیگر به میاندواب فرودگاهی داده نخواهد شد.چون امتیاز فرودگاه رو با فاصله معینی به شهرها داده میشه.و با فاصله یک ساعتی بین شهرها مثلا اگر به مهاباد داده شود دیگر به میاندوا داده نخواهد شد! و هر شهری که فرودگاه داده شود تا 5 یا 6 شهر اطراف را سرویس دهی خواهد کرد.حالا ما باید تلاش کنیم تا این امتیاز مال میاندواب شود.وگرنه شاهد این خواهیم بود که شهر باکری برای فرودگاه نیازمند شهرهای دیگر خواهد بود و این تاسف بار است برای شهری همچون میاندواب.
کاربر مهمان
1395/05/16 18:24
0
12
مطالب آقای آرین که داشتم می خواندم به حق بغض گلویم ترکید دوستان بزرگواریم قبول کنیم به حق می گوید آفرین به شرف و غیرت این همشهری عزیزمان. نماینده محترم و عزیز الان رقابت تمام شده وقتت ْ وقته همدلی و آبادانی شهرمان رسیده است بیایید به آبادی این شهر مظلوم فکری اساسی کنیم اگر به شهرهای دور ورمان خوب نگاه کنیم حتما متوجه می شویم که واقعا جایگاه علمی شهرمان در کجا قرار گرفته است. از اطلاع رسانی خوب زرین خبر فهیم کمال تقدیر و نشکر می شود.
کاربر مهمان
1395/05/16 16:5
0
2
بقیه مطالب شهرستان میاندواب در منطقه بی نظیر هس ولی بیمارستان خوب نداره دانشگاه علوم پزشکی فرودگاه هتل کارخانه فولاد نیروگاه ورزشگاه چمن ۱۵ هزار نفری تصویب شده اجرا نمیشه فقط دولت کلنک می زنه میمونه مثل پتروشیمی ۱۱ سال هس به نظرت پیشرفت می کنیم نمایندگان هم بایداز مجلس مطالبات شهر رو بگیرین چرا برای ...بودجه داره ولی میاندواب نه ؟
کاربر مهمان
1395/05/16 15:58
2
1
باسلام و خسته نباشید و همشهریان عزیز و مسئو لین گرامی تا کی میخواین جناحی بازی نمیدونم به جای اینها بیان شهرمون خودمون بسازیم ما شهیدان باکریها دادیم ولی چیزی از دولت به ما نرسیده ... پتروشیمی و جاده سرچم طرح ملی کی باید بودجه بده دولت ولی نمیدون همش شعار چون فقط به مناطق ...
کاربر مهمان
1395/05/16 14:47
0
12
یاشاسین غیرتلی منیم همشهریم یاشاسین قوشاچای یاشاسین باکریلرین دیاری
کاربر مهمان
1395/05/16 14:44
1
7
...نماينده بود شهرمان بدبخت و بيچاره شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاربر مهمان
1395/05/16 13:34
0
20
سلام - بنده مطالب این هموطن محترم روخواندم دغدغه ی بجایی دارند و گفته های این دوست و همشهری عزیزمان تحسین می کنم.باشد که آویزه گوش تک تک مسولین محترم . چون واقعا این مطالب نه درد دل ایشان بلکه درد بیشتر هموطنان میاندوآبی بوده و هست.
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




اخبار شهرستان
رئیس امور منابع آب میاندوآب
نارضایتی 79 درصدی از عملکرد شورای شهر میاندوآب
رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب:
فرماندار میاندوآب:
سنت شکنی در شورای شهر با رای 11 نفره!
یتیم شهر میاندوآب و خودکرده ای را که تدبیر نیست!
پایان مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای آذربایجان غربی/ میاندوآب، سوم شد
امام جمعه میاندوآب مطرح کرد؛
کشف بیش از دو میلیون عدد مواد محترقه در میاندوآب + تصاویر
کشف 212 هزار عدد قرص غیرمجاز و روانگردان در میاندوآب + تصاویر
پرداخت وام ازدواج به دو هزار نفر در میاندوآب/ یک هزار و 689نفر هنوز پشت نوبت وام ازدواج هستند
نجات 50 نفر از برف و کولاک در باروق میاندوآب/ برف و کولاک راه 40 روستای باروق را بست