- پایگاه تحلیلی خبری زرین خبر - http://zarinkhabar.ir -

تلاش برای مسیرگشایی محور سرچم تا پایان امسال/ محورهای مواصلاتی و ارتباطی میاندوآب نیازمند توجه ویژه است

به گزارش زرین خبر، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با همراهی  امام جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از روند احداث جاده میاندوآب – سرچم و پروژه تعریض و روکش آسفالت جاده میاندوآب- شاهین دژ و پروژه های راهسازی شهرستان بازدید کردند.

محورهای مواصلاتی و ارتباطی میاندوآب نیازمند توجه ویژه است

در حاشیه این بازدید نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با بیان اینکه میاندوآب چهارراه ارتباطی در شمال غرب کشور است، اظهار کرد: میاندوآب در شمالغرب کشور به لحاظ کریدور ارتباطی جایگاه و نقش مهمی در امر صادرات و حمل و نقل دارد.

مهدی عیسی زاده با اشاره به عبور و مرور روزانه صدها دستگاه خودوری سنگین در محورهای مواصلاتی میاندوآب، گفت: محورهای مواصلاتی میاندوآب از پرترافیک ترین محورها در منطقه هستند که همین امر لازمه توجه ویژه و بیشتر را می رساند.

وی با بیان اینکه اولویت و تلاش ما مسیرگشایی و اتمام جاده میاندوآب-سرچم است، افزود: با تمام توان امورات این جاده را به پیش می بریم تا این پروژه چند ساله به اتمام برسد و قطعا با همت و تلاش مضاعف این موضوع شدنی است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آسفالت و مشکلات مربوط به ورودی های پنجگانه میاندوآب و محورهای تپه رش و فسندوز نیز موضوع دیگری بود که آن را پیگیری کردیم و امیدواریم مردم عزیز شهرستان میاندوآب از نتایج آن بهره مند شوند.

تلاش برای مسیرگشایی محور سرچم تا پایان امسال

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: محور سرچم جزو پروژه های سنواتی است که طی سالیان گذشته به دلیل شرایط سخت محور و عدم تامین منابع مالی تکمیل نشده است.

سید محسن حمزه لویی افزود: با پیگیری های نماینده مردم میاندوآب در مجلس و با مساعدت شرکت ساخت و توسعه راههای ایران قرار بر این شده عمده منابع مالی تامین شود تا حداقل امسال مسیرگشایی شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون پیشرفت پروژه در محدوده آذربایجان غربی بیش از ۹۳ درصد است که تلاش داریم امسال عبور از جاده خاکی و سال آینده آسفالت پروژه نهایی و تکمیل شود.

انتهای پیام/

Likes(0)Dislikes(0)
[1] [2] [3]